W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

20 NADANIE NUMERU PORZĄDKOWEGO BUDYNKU

RSS

KARTA USŁUGI Nr 20.WI
NADANIE NUMERU PORZĄDKOWEGO BUDYNKU
Wymagane dokumenty  
Wniosek, kopia mapy: zasadniczej, ewidencyjnej, z projektem podziału, topograficznej w skali nie mniejszej niż 1:10 000 lub kopia projektu zagospodarowania działki lub terenu – w przypadku, gdy wniosek dotyczy więcej niż jednego budynku lub sytuacja w terenie nie wskazuje jednoznacznie, któremu budynkowi ma zostać ustalony numer porządkowy.
Miejsce załatwienia sprawy  
Wydział Infrastruktury, pok. nr 13, tel. (25) 641-63-90 wew. 13, poniedziałek: 9.00 – 17.00, wtorek – piątek: 8.00 – 16.00
Osoby do kontaktu  
Ewelina Rzążewska, tel. (25) 641-63-90 wew. 13
Opłaty  
Nie podlega opłacie
Termin załatwienia sprawy  
Zawiadomienie o ustaleniu numeru porządkowego wydaje się bez zbędnej zwłoki, ale nie później niż w terminie 30 dni od dnia złożenia wniosku
Tryb odwoławczy  
Od zawiadomienia o nadaniu numeru porządkowego odwołanie nie przysługuje. Ww. czynność podlega kontroli sądów administracyjnych. Skargę do sądu na taką czynność można wnieść po uprzednim wezwaniu organu  na piśmie do usunięcia naruszenia prawa
Uwagi i dodatkowe informacje  
Numery porządkowe ustala się dla budynków mieszkalnych oraz innych budynków przeznaczonych do stałego lub czasowego przebywania ludzi, w tym w szczególności budynków: biurowych, ogólnodostępnych wykorzystywanych na cele kultury i kultury fizycznej, o charakterze edukacyjnym, szpitali i opieki medycznej oraz przeznaczonych do działalności gospodarczej wybudowanych, w trakcie budowy i prognozowanych do wybudowania.Właściciele nieruchomości zabudowanych lub inne podmioty uwidocznione w ewidencji gruntów i budynków, które takimi nieruchomościami władają, mają obowiązek umieszczenia w widocznym miejscu – na ścianie frontowej budynku albo ogrodzeniu tabliczki z numerem porządkowym w terminie 30 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o ustaleniu tego numeru
Podstawa prawna  
Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.
Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów.
Formularze, druki do pobrania  
Wniosek o ustalenie numeru porządkowego budynku.

Przygotował: Ewelina Rzążewska, 09.09.2024 r.  
Zaakceptował: Agnieszka Rawa Sekretarz Gminy  

Załączniki:

Podmiot udostępniający: Urząd Gminy Zbuczyn
Odpowiedzialny za treść: Agnieszka Rawa
Wytworzył: Sławomir Smolak
Data wytworzenia: 24.09.2024
Opublikował w BIP: Sławomir Smolak
Data opublikowania: 30.09.2024 16:01
Liczba pobrań: 28
Odpowiedzialny za treść: Ewelina Rzążewska
Wytworzył: Sławomir Smolak
Opublikował w BIP: Sławomir Smolak
Data opublikowania: 23.10.2024 13:01
Liczba wyświetleń: 29
Drukuj Zapisz do PDF

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.