W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

23 ZMIANA DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY

RSS

KARTA USŁUGI Nr 23.WI
ZMIANA DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY
Wymagane dokumenty  
wniosek o zmianę decyzji o warunkach zabudowy;kserokopia decyzji o warunkach zabudowy;zgoda wszystkich stron postępowania na zmianę decyzji we wnioskowanym zakresie (nieobowiązkowo);
potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej – jeżeli obowiązek uiszczenia takiej opłaty wynika z ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej;pełnomocnictwo do reprezentowania wnioskodawcy (opłacone zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2023 r. poz. 2111) – jeżeli wnioskodawca działa przez pełnomocnika.
Miejsce załatwienia sprawy  
Wydział Infrastruktury, pok. nr 13, tel. (25) 641-63-90 wew. 13, poniedziałek: 9.00 – 17.00, wtorek – piątek: 8.00 – 16.00.
Osoby do kontaktu  
Kamila Kassjaniuk, tel. (25) 641-63-90 wew. 13.
Opłaty  
10 zł (zmiana decyzji o warunkach zabudowy w sprawach budownictwa mieszkaniowego nie podlega opłacie skarbowej).   Pełnomocnictwo: 17 zł (jeżeli pełnomocnictwo udzielane jest małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu – zwolnione z opłaty skarbowej).   
Opłatę skarbową należy uiścić: – w kasie Urzędu Gminy Zbuczyn, pokój nr 10 lub – na rachunek bankowy Urzędu Gminy Zbuczyn 36 9198 0003 0000 0101 2000 0003. 
W przypadku korzystania z internetowej obsługi bankowej należy dostarczyć wydrukowane potwierdzenie wykonania przelewu. Opłatę skarbową wpłaca się z chwilą powstania obowiązku jej zapłaty tj. z chwilą złożenia wniosku.
Termin załatwienia sprawy  
Nie później niż w ciągu miesiąca od daty wpłynięcia wniosku, w sprawie szczególnie skomplikowanej  w ciągu 2 miesięcy
Tryb odwoławczy  
Od decyzji stronom służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Siedlcach, ul. Piłsudskiego 38,
za pośrednictwem Wójta Gminy Zbuczyn w terminie 14 dni
od daty jej otrzymania.
Uwagi i dodatkowe informacje  
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów, Wnioskodawca zostanie wezwany do usunięcia braków
we wniosku zgodnie z art. 64 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego. Jeśli do wniosku nie zostanie dołączona zgoda stron na zmianę w części decyzji, urząd sam wystąpi o nią w trakcie załatwiania sprawy. Jeżeli nie będzie możliwe uzyskanie zgody stron (np. strona postępowania nie wyrazi zgody na zmianę decyzji), to urząd nie będzie mógł wydać decyzji o zmianie warunków zabudowy.
Podstawa prawna  
art. 155 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572);
ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej
(Dz. U. z 2023 r., poz. 2111).
Formularze, druki do pobrania  
Wniosek o zmianę decyzji o warunkach zabudowy

Przygotował: Kamila Kassjaniuk, 06.09.2024 r.    
Zaakceptował: Agnieszka Rawa Sekretarz Gminy  

Załączniki:

Podmiot udostępniający: Urząd Gminy Zbuczyn
Odpowiedzialny za treść: Agnieszka Rawa
Wytworzył: Sławomir Smolak
Data wytworzenia: 24.09.2024
Opublikował w BIP: Sławomir Smolak
Data opublikowania: 30.09.2024 16:01
Liczba pobrań: 15
Odpowiedzialny za treść: Kamila Kassjaniuk
Wytworzył: Sławomir Smolak
Opublikował w BIP: Sławomir Smolak
Data opublikowania: 23.10.2024 13:10
Liczba wyświetleń: 21
Drukuj Zapisz do PDF

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.