W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

42 WYMELDOWANIE Z MIEJSCA POBYTY STAŁEGO LUB CZASOWEGO W DRODZE DECYZJI

RSS

KARTA USŁUGI Nr 42.OA
WYMELDOWANIE Z MIEJSCA POBYTY STAŁEGO LUB CZASOWEGO W DRODZE DECYZJI
Wymagane dokumenty  
Podanie o wymeldowanie osoby.Kserokopia dokumentu (oryginał dokumentu do wglądu) potwierdzającego posiadanie przez wnoszącego tytułu prawnego do lokalu/budynku wskazanego w podaniu,  tj. w szczególności umowa cywilnoprawna, odpis z księgi wieczystej albo wyciąg z działów I i II księgi wieczystej, decyzja administracyjna lub orzeczenie sądu.Dowód dokonania opłaty skarbowej za wydanie decyzji administracyjnej.Pełnomocnictwo – w przypadku ustanowienia pełnomocnika wraz z dowodem uiszczenia stosownej opłaty.
Miejsce załatwienia sprawy  
Wydział Organizacyjno-Administracyjny, pok. nr 14,
tel. 25 64 16 390 wew. 14,
poniedziałek: 9:00 – 17:00, wtorek – piątek: 8:00 – 16:00
Osoby do kontaktu  
Elżbieta Trochimiak – podinspektor Tel. 25 64 16 390 wew. 14
Opłaty  
Opłata skarbowa za wydanie decyzji administracyjnej w wysokości 10 zł. Opłata skarbowa 17 zł za złożenie pełnomocnictwa              (w przypadku gdy wnioskodawca działa przez pełnomocnika).                                                                                         
Termin załatwienia sprawy  
Sprawy wymagające postępowania wyjaśniającego – nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane – nie później niż w ciągu  dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
Tryb odwoławczy  
Odwołanie do Wojewody Mazowieckiego za pośrednictwem Wójta Gminy Zbuczyn w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Uwagi i dodatkowe informacje  
Organ może wszcząć z urzędu przedmiotowe postępowanie, po powzięciu informacji o fakcie opuszczenia miejsca pobytu stałego lub czasowego i nie dopełnienia obowiązku wymeldowania przez osobę zobowiązaną.  
Podstawa prawna  
Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2024 r. poz. 736)
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2023 r. poz. 2111)
Kodeks postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572).  
Formularze, druki do pobrania  
Wniosek o wymeldowanie.
Zgłoszenie_wymeldowania_z_miejsca_pobytu_czasowego
Zgłoszenie_wymeldowania_z_miejsca_pobytu_stałego
Przygotował: Elżbieta Trochimiak, 10.09.2024 r.  
Zaakceptował: Agnieszka Rawa Sekretarz Gminy  

Załączniki:

42.OA.wniosek-o-wymeldowanie
doc, 41 kB
Podmiot udostępniający: Urząd Gminy Zbuczyn
Odpowiedzialny za treść: Agnieszka Rawa
Wytworzył: Sławomir Smolak
Data wytworzenia: 25.09.2024
Opublikował w BIP: Sławomir Smolak
Data opublikowania: 25.09.2024 09:24
Liczba pobrań: 1
Podmiot udostępniający: Urząd Gminy Zbuczyn
Odpowiedzialny za treść: Agnieszka Rawa
Wytworzył: Sławomir Smolak
Data wytworzenia: 24.09.2024
Opublikował w BIP: Sławomir Smolak
Data opublikowania: 07.11.2024 15:16
Liczba pobrań: 1
Podmiot udostępniający: Urząd Gminy Zbuczyn
Odpowiedzialny za treść: Agnieszka Rawa
Wytworzył: Sławomir Smolak
Data wytworzenia: 24.09.2024
Opublikował w BIP: Sławomir Smolak
Data opublikowania: 07.11.2024 15:16
Liczba pobrań: 1
Odpowiedzialny za treść: Elżbieta Trochimiak
Wytworzył: Elżbieta Trochimiak
Opublikował w BIP: Sławomir Smolak
Data opublikowania: 07.11.2024 15:19
Liczba wyświetleń: 4
Drukuj Zapisz do PDF

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.