W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Konsultacje społeczne projektu uchwały ws. Komitetu Rewitalizacji

RSS

Konsultacje społeczne projektu uchwały Rady Gminy Zbuczyn w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji

1.    Na podstawie art. 6 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 7 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 278), Wójt Gminy Zbuczyn ogłasza konsultacje społeczne, których przedmiotem będzie projekt uchwały Rady Gminy Zbuczyn w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji. Konsultacje mają na celu zebranie od interesariuszy rewitalizacji uwag do wyżej wymienionego projektu uchwały. 

2.    W konsultacjach społecznych mogą wziąć udział wszyscy interesariusze rewitalizacji wymienieni w art. 2 Ustawy o rewitalizacji, m.in.: 
1)   mieszkańcy;
2)   właściciele, użytkownicy wieczyści nieruchomości i podmioty zarządzające nieruchomościami znajdującymi się na terenie miasta, w tym spółdzielnie mieszkaniowe, wspólnoty mieszkaniowe, społeczne inicjatywy mieszkaniowe, towarzystwa budownictwa społecznego oraz członkowie kooperatywy mieszkaniowej współdziałający w celu realizacji na obszarze rewitalizacji inwestycji mieszkaniowej;
3)   podmioty prowadzące lub zamierzające prowadzić na obszarze gminy działalność gospodarczą,
4)   podmioty prowadzące lub zamierzające prowadzić na obszarze gminy działalność społeczną, w tym organizacje pozarządowe i grupy nieformalne;
5)   jednostki samorządu terytorialnego oraz ich jednostki organizacyjne, oraz organy doradcze i konsultacyjne gminy;
6)   organy administracji publicznej oraz inne podmioty, realizujące na obszarze rewitalizacji uprawnienia Skarbu Państwa. 

3.    Konsultacje prowadzone będą w okresie od 25 września do 31 października 2024 r. w następujących formach: 
1)   zbierania uwag w postaci papierowej lub elektronicznej poprzez udostępnienie projektu uchwały wraz z formularzem do zgłaszania opinii w Urzędzie Gminy Zbuczyn oraz poprzez zamieszczenie ich w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.zbuczyn.pl w zakładce „Tablica ogłoszeń” a także pod linkiem:  https://ankieta.deltapartner.org.pl/zbuczyn_kr_formularz; 
2)   wypełnienia elektronicznego formularza ankiety dostępnej w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.zbuczyn.pl w zakładce „Tablica ogłoszeń”, a także pod linkiem https://ankieta.deltapartner.org.pl/zbuczyn_kr_ankieta;
3)   otwartego spotkania konsultacyjnego w dniu 16 października 2024 r. o godz. 15:00 w Sali widowiskowej GOK, podczas którego zbierane będą uwagi do projektu uchwały;
4)   ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy Zbuczyn, pokój nr 23.

4.    Wypełnione formularze można dostarczyć:
1)   za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: michal.kowal@zbuczyn.pl lub platformy ePUAP Urzędu Gminy Zbuczyn;
2)   drogą korespondencyjną na adres Urzędu Gminy Zbuczyn, ul. Jana Pawła II 1, 08-106 Zbuczyn;
3)   osobiście do Urzędu Gminy Zbuczyn, ul. Jana Pawła II 1, 08-106 Zbuczyn w godzinach pracy;
4)   poprzez wypełnienie formularza uwag on-line;
5)   podczas otwartych spotkań konsultacyjnych w dniu 16 października 2024r. 

5.    Niezwłocznie po zakończeniu konsultacji sporządzona zostanie informacja podsumowująca ich przebieg, zawierająca dane o miejscu i czasie ich przeprowadzenia, omówienie ich przebiegu oraz zgłoszonych uwag wraz z odniesieniem się do nich, informacja zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej.

 

Załączniki:

Odpowiedzialny za treść: Michał Kowal
Wytworzył: Michał Kowal
Data wytworzenia: 25.09.2024
Opublikował w BIP: Michał Kowal
Data opublikowania: 25.09.2024 12:50
Liczba pobrań: 30
Odpowiedzialny za treść: Michał Kowal
Wytworzył: Michał Kowal
Data wytworzenia: 18.11.2024
Opublikował w BIP: Michał Kowal
Data opublikowania: 18.11.2024 14:31
Liczba pobrań: 7
Odpowiedzialny za treść: Michał Kowal
Wytworzył: Michał Kowal
Data wytworzenia: 25.09.2024
Opublikował w BIP: Michał Kowal
Data opublikowania: 25.09.2024 12:50
Liczba pobrań: 26
Odpowiedzialny za treść: Michał Kowal
Wytworzył: Michał Kowal
Data wytworzenia: 18.11.2024
Opublikował w BIP: Michał Kowal
Data opublikowania: 18.11.2024 14:31
Liczba pobrań: 5
Odpowiedzialny za treść: Michał Kowal
Wytworzył: Michał Kowal
Data wytworzenia: 25.09.2024
Opublikował w BIP: Michał Kowal
Data opublikowania: 25.09.2024 12:50
Liczba pobrań: 40
Odpowiedzialny za treść: Michał Kowal
Wytworzył: Michał Kowal
Data wytworzenia: 26.09.2024
Opublikował w BIP: Michał Kowal
Data opublikowania: 26.09.2024 08:18
Liczba pobrań: 33
Odpowiedzialny za treść: Michał Kowal
Wytworzył: Michał Kowal
Data wytworzenia: 25.09.2024
Opublikował w BIP: Michał Kowal
Data opublikowania: 25.09.2024 12:50
Ostatnio zaktualizował: Sławomir Smolak
Data ostatniej aktualizacji: 19.11.2024 11:07
Liczba wyświetleń: 90
Drukuj Zapisz do PDF
wersje

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.