ŚWIĄTECZNA KARTKA W GMINIE ZBUCZYN – BOŻE NARODZENIE 2024
RSSREGULAMIN KONKURSU „ŚWIĄTECZNA KARTKA W GMINIE ZBUCZYN – BOŻE NARODZENIE 2024”
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy regulamin określa warunki Konkursu na najładniejszą kartkę na Boże Narodzenie 2024, zwanego dalej „Konkursem”.
2. Organizatorem Konkursu jest Urząd Gminy Zbuczyn z siedzibą w Zbuczynie,
ul. Jana Pawła II 1, zwany dalej „Organizatorem”.
3. Regulamin Konkursu i Karta Zgłoszeniowa zostały umieszczone na BIP Gminy Zbuczyn.
4. Prace konkursowe można składać w sekretariacie Urzędu Gminy Zbuczyn w terminie od 10 października do 31 października 2024 roku włącznie, w godzinach pracy urzędu.
5. Organizator zastrzega możliwość zmiany terminu określonego w ustępie 4.
6. Celem Konkursu jest rozwijanie i kształtowanie wyobraźni plastycznej, pobudzenie aktywności twórczej oraz kultywowanie i podtrzymywanie tradycji związanych ze świętami Bożego Narodzenia.
2. ZASADY KONKURSU
Konkurs skierowany jest do uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Zbuczyn.
2. Konkurs podzielony jest na trzy kategorie wiekowe:
a. Kategoria A - dla uczniów szkół podstawowych: kl. I-III,
b. Kategoria B - dla uczniów szkół podstawowych: kl. IV-VI
c. Kategoria C - dla uczniów szkół podstawowych: kl. VII-VIII.
3. Format prac: A4 (nie złożony).
4. Pracę można wykonać dowolną trwałą techniką plastyczną w formie płaskiej (rysunkowej, malarskiej, papierowego kolażu), umożliwiającej przygotowanie projektu poligraficznego i druk.
Prace wykonane z elementów przestrzennych typu plastelina, modelina, patyczki, kasze, makarony itp. będą odrzucane.
Kompozycja projektu powinna zawierać herb Gminy Zbuczyn lub miejsce na jego umieszczenie oraz elementy związane z tematyką.
6. Prace powinny być związane z tematyką Świąt Bożego Narodzenia i nie powinny być wcześniej nigdzie prezentowane lub publikowane. Nie powinny również brać udziału
w innych konkursach.
7. Każdy Uczestnik może zgłosić do Konkursu jedną samodzielnie wykonaną pracę.
Każda wykonana praca powinna zawierać:
imię i nazwisko autora,
nazwę i adres szkoły i klasę,
kategoria (A, B lub C).
Zgłoszenia bez elementów wymienionych w ust. 8 a w szczególności bez imienia
i nazwiska nie będą brały udziału w konkursie.
10. Do pracy należy załączyć wypełnione kartę zgłoszeniową (zał. Nr 1 do Regulaminu) oraz wypełniony obowiązek informacyjny (zał. Nr 2 do Regulaminu). Prace bez załączników będą odrzucane.
3. ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU I NAGRODY
1. Organizator powoła Komisję Konkursową, która dokona oceny prac.
2. Rozstrzygnięcie Konkursu nastąpi do dnia 15 listopada 2024 r.
3. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na BIP Gminy Zbuczyn stronie internetowej www.zbuczyn.eu oraz na profilach społecznościowych Gminy Zbuczyn.
4. Szkoły nagrodzonych i wyróżnionych uczniów zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną wraz z informacją o odbiorze dyplomów i ewentualnych nagród.
5. Przy ocenie prac brane będą pod uwagę następujące kryteria:
· pomysł, kreatywność,
· oryginalność wykonanej pracy,
· nawiązanie do tradycji świąt Bożego Narodzenia,
· estetyka wykonania.
6. Wykonane przez uczniów prace zostaną poddane ocenie w dwóch etapach:
· Pierwszy etap eliminacji:
Spośród wykonanych prac na terenie danej szkoły należy wybrać po 1 z każdej klasy i dostarczyć je do Urzędu Gminy w Zbuczynie w nieprzekraczalnym terminie do 31 października 2024 r. do godz. 16:00.
· Drugi etap eliminacji:
- Komisja Konkursowa powołana przez Organizatora dokona wyboru najlepszych prac, która zostanie wykorzystana do wydruku kart świątecznych Gminy Zbuczyn,
- Komisja Konkursowa przyzna jedną nagrodę główną oraz wyróżnienia w każdej z kategorii wiekowej.
7. Komisja zastrzega sobie prawo niewyłonienia laureatów, wskazania ich większej liczby oraz przyznania nagród dodatkowych.
8. Komisja Konkursowa dokona wyboru najlepszej pracy, która zostanie wykorzystana do wydruku kart świątecznych Gminy Zbuczyn. Przystępujący do konkursu wyrażają jednocześnie zgodę na publikację ich prac.
9. Przystępujący do konkursu wyrażają jednocześnie zgodę na publikację ich prac w takiej formie.
10. Autorzy wszystkich prac otrzymają pamiątkowe dyplomy.
11. Prace nagrodzone w Konkursie przechodzą na własność Organizatorów.
Wójt Gminy Zbuczyn
/-/ Hubert Pasiak
Załącznik nr 1
KARTA ZGŁOSZENIOWA
„ŚWIĄTECZNA KARTKA W GMINIE ZBUCZYN – BOŻE NARODZENIE 2024”
Imię i nazwisko autora pracy
Adres zamieszkania
Telefon
............................................................
(czytelny podpis rodzica, data)
Załącznik nr 2
Obowiązek informacyjny w związku z przetwarzaniem danych osobowych
– niepełnoletni uczestnik konkursu
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Zbuczyn (dalej: „ADMINISTRATOR”),
z siedzibą: ul. Jana Pawła II 1, 08-106 Zbuczyn. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie,
za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Jana Pawła II 1, 08-106 Zbuczyn, lub drogą mailową: ug@zbuczyn.pl.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: iod@zbuczyn.pl.
3. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe.
4. Przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana podopiecznego odbywa się w celu:
a) wykonywania i publikacji zdjęć oraz materiałów audiowizualnych na stronie internetowej i portalach społecznościowych Administratora, w szczególności Facebook – art. 6 ust. 1 lit. a RODO – dane będą przechowywane do czasu wycofania zgody;
b) przyjęcia zgłoszenia, rozstrzygnięcia konkursu i przyznania nagród - art. 6 ust. 1 lit. b, c, e RODO – dane będą przetwarzane przez 5 lat od zakończenia konkursu a następnie zgodnie z zasadami archiwizacji;
c) w celu ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami - art. 6 ust. 1 lit. f RODO – dane będą przechowywane 3 lata od zakończenia konkursu.
5. Przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana odbywa się w celu:
a) przyjęcia zgłoszenia, rozstrzygnięcia konkursu i przyznania nagród oraz kontaktowania się w sprawie konkursu - art. 6 ust. 1 lit. b, c, e RODO – dane będą przetwarzane przez 5 lat od zakończenia konkursu a następnie zgodnie z zasadami archiwizacji;
b) w celu ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami - art. 6 ust. 1 lit. f RODO – dane będą przechowywane 3 lata od zakończenia konkursu;
6. Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.
7. Administrator zamierza przekazywać dane do państwa trzeciego w związku z zamiarem publikowania wizerunku na portalu społecznościowym Facebook.
8. Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa oraz na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych w szczególności do dostawców usług informatycznych. Dane mogą być przekazywane do portali społecznościowych, w szczególności Facebook, które są odrębnymi Administratorami Danych Osobowych.
9. Posiada Pan/ Pani prawo do:
a) żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
c) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
d) wniesienia skargi na działania Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10. Podanie danych osobowych jest konieczne, aby móc wziąć udział w konkursie. Zgoda na utrwalenie i publikację wizerunku jest dobrowolna.
11. Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
Ja, …………………………… potwierdzam zapoznanie się z obowiązkiem informacyjnym dotyczącym danych osobowych moich i mojego podopiecznego.
wyrażam zgodę/nie wyrażam zgody* na rozpowszechnianie, wykorzystanie, utrwalanie, zwielokrotnianie, kopiowanie, opracowanie i powielanie mojego wizerunku/wizerunku mojego dziecka w publikacjach, w celach promocyjnych, marketingowych, edukacyjnych
☐ na stronie internetowej,
☐ w mediach społecznościowych np. Facebook
☐ w wydawnictwach i w materiałach promocyjnych,
☐ w gazetkach i broszurach, kronice lub kronice okolicznościowej,
☐ w gablotach i na tablicach ściennych
Zgoda na rozpowszechnianie wizerunku nie jest ograniczona czasowo i terytorialnie. Zgoda jest udzielona nieodpłatnie.
……………………………………… ……………………………………
/data/ /podpis opiekuna prawnego/
*niepotrzebne skreślić
Podmiot udostępniający: | Urzad Gminy Zbuczyn |
---|---|
Odpowiedzialny za treść: | Katarzyna Filim |
Wytworzył: | Sławomir Smolak |
Data wytworzenia: | 10.10.2024 |
Opublikował w BIP: | Sławomir Smolak |
Data opublikowania: | 10.10.2024 15:34 |
Ostatnio zaktualizował: | Sławomir Smolak |
Data ostatniej aktualizacji: | 16.10.2024 12:47 |
Liczba wyświetleń: | 75 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.