W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

ZAWIADOMIENIE PRZEWODNICZĄCEGO RADY GMINY ZBUCZYN o zwołaniu LXIII Sesji Rady Gminy Zbuczyn w dniu 25 stycznia 2023 r.

RSS

Zbuczyn, dnia 20 stycznia 2023 r.
OA. 0002.1.2023
 
 
ZAWIADOMIENIE
PRZEWODNICZĄCEGO RADY GMINY ZBUCZYN
o zwołaniu LXIII Sesji Rady Gminy Zbuczyn
 
Przewodniczący Rady Gminy Zbuczyn informuje, że LXIII Sesja Rady Gminy Zbuczyn została zwołana na dzień 25 stycznia 2023 r. o godz. 16.00 w Gminnym Ośrodku Kultury w Zbuczynie.
 
Informuję ponadto, że transmisja Sesji prowadzona będzie w Internecie i udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie internetowej Gminy Zbuczyn www.zbuczyn.pl
 
 
 
Porządek obrad:
1.    Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.    Wnioski do porządku obrad.
3.    Przyjęcie protokołu z LXII Sesji Rady Gminy Zbuczyn z dnia 28 grudnia 2022r. 
4.    Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie międzysesyjnym.
5.    Podjęcie uchwały w sprawie planu pracy Rady Gminy Zbuczyn na 2023 rok.
6.    Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej na 2023 rok.
7.    Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planów pracy stałych Komisji Rady Gminy Zbuczyn na 2023 rok.
8.    Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Zbuczyn na lata 2023-2030.
9.    Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Zbuczyn na rok 2023.
10. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Siedleckiemu.
11. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Siedleckiemu.
12. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Siedleckiemu.
13. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Siedleckiemu.
14. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Siedleckiemu.
15. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia na 2023 rok planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli zatrudnionych w placówkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Zbuczyn, maksymalnej kwoty dofinansowania opłat pobieranych przez podmioty, o których mowa w art. 70a ust. 3a pkt 1 i 2 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela oraz form i specjalności kształcenia, na które dofinansowanie jest przyznawane.
16. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie opłaty targowej.
17. Podjęcie uchwały w sprawie wyznaczenia na terenie gminy Zbuczyn miejsca do prowadzenia handlu w piątki i soboty przez rolników i ich domowników oraz uchwalenia regulaminu określającego zasady prowadzenia handlu w piątki i soboty przez rolników i ich domowników na wyznaczonych miejscach.
18. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Nr XXVIII/223/2013 Rady Gminy Zbuczyn z dnia 18 czerwca 2013 r. w sprawie zarządzenia poboru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso.
19. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Nr XXIII/160/2012 Rady Gminy Zbuczyn z dnia 28 listopada 2012 r. w sprawie poboru podatku rolnego, podatku leśnego i podatku od nieruchomości w drodze inkasa oraz wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso.
20. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie podwyższenia kwot kryterium dochodowego.
21. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zasad zwrotu wydatków na świadczenia z pomocy społecznej na pomoc rzeczową, zasiłki okresowe, zasiłki celowe.
22. Podjęcie uchwały w sprawie programu osłonowego w zakresie wsparcia seniorów w Gminie Zbuczyn „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2023.
23. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie programu osłonowego w zakresie dożywiania w Gminie Zbuczyn „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023.
24. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w schroniskach dla osób bezdomnych oraz schroniskach dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi.
25. Wnioski i oświadczenia radnych. 
26. Zamknięcie obrad.
 

Podmiot udostępniający: Joanna Skolimowska-Szpura
Odpowiedzialny za treść: Joanna Skolimowska-Szpura
Wytworzył: Ireneusz Chomka
Data wytworzenia: 20.01.2023
Opublikował w BIP: Joanna Skolimowska-Szpura
Data opublikowania: 09.06.2023 13:46
Ostatnio zaktualizował: Joanna Skolimowska-Szpura
Data ostatniej aktualizacji: 09.06.2023 14:09
Liczba wyświetleń: 118
Drukuj Zapisz do PDF
wersje

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.