ZAWIADOMIENIE Przewodniczącego Rady Gminy Zbuczyn o zwołaniu XXII Sesji Rady Gminy Zbuczyn na dzień 22 października 2025 r.
RSSZbuczyn, dnia 15 października 2025 r.
OA.0002.10.2025
ZAWIADOMIENIE
PRZEWODNICZĄCEJ RADY GMINY ZBUCZYN
o zwołaniu XXII Sesji Rady Gminy Zbuczyn
Przewodnicząca Rady Gminy Zbuczyn informuje, że XXII Sesja Rady Gminy Zbuczyn została zwołana na dzień 22 października 2025 r. o godz. 17.00 w Gminnym Ośrodku Kultury w Zbuczynie, ul. Jana Pawła II 3, Zbuczyn.
Porządek obrad:
1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Wnioski do porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z XXI Sesji Rady Gminy Zbuczyn z dnia 25 września 2025 r.
4. Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie międzysesyjnym.
5. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę oraz odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy nieruchomości stanowiącej własność Gminy Zbuczyn.
6. Podjęcie uchwały w sprawie wskazania wstępnych miejsc lokalizacji przystanków komunikacyjnych.
7. Podjęcie uchwały w sprawie upoważnienia Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Zbuczynie do prowadzenia postępowań, w tym do wydawania decyzji administracyjnych w sprawach z zakresu świadczeń pomocy materialnej o charakterze socjalnym.
8. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Zbuczyn.
9. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Zbuczynie.
10. Podjęcie uchwały w sprawie zaciągnięcia długoterminowej pożyczki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
11. Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Zbuczyn na lata 2025-2032.
12. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Zbuczyn na 2025 rok.
13. Informacja o podmiotach, w których wykonywana jest kara ograniczenia wolności i praca społecznie użyteczna oraz opinia Sądu Rejonowego w Siedlcach.
14. Informacja Przewodniczącej Rady Gminy o dokonanej analizie oświadczeń majątkowych.
15. Informacja Wójta Gminy Zbuczyn o dokonanej analizie oświadczeń majątkowych.
16. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2024/2025.
17. Wnioski i oświadczenia radnych.
18. Zamknięcie obrad.
Przewodnicząca Rady
/-/Agnieszka Dziewulska
Podmiot udostępniający: | Katarzyna Jasińska |
---|---|
Odpowiedzialny za treść: | Agnieszka Rawa |
Wytworzył: | Przewodnicząca Rady |
Data wytworzenia: | 15.10.2025 |
Opublikował w BIP: | Katarzyna Jasińska |
Data opublikowania: | 17.10.2025 10:57 |
Liczba wyświetleń: | 1 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.